[Dossier medewerker] Uitdiensttreding/Getuigschrift (Profit)

Waarvoor is dit document bedoeld

Dit document gebruik je om een document te genereren voor medewerker waarbij je dit document direct opslaat in het dossier. Dit standaard document dient als sjabloon voor het maken van documenten voor uitdiensttreding/getuigschrift.

Waar en hoe gebruik ik dit document

Bij het vastleggen van een dossieritem bij sollicitant, kun je, mits ingesteld in het type dossieritem, documenten genereren die je naar de medewerker(s) wilt versturen. Het document wordt direct opgeslagen in het dossier. Om documenten te genereren vanuit een dossier dien je documenten te baseren op een sjabloon wat begint met ‘[Dossier medewerker]’. Wil je een document versturen naar een medewerker dan maak je een kopie van het standaard meegeleverde document en pas je de kopie naar eigen inzicht aan.

Direct naar

Muterende workflows inrichten en gebruiken

Documenten digitaal ondertekenen via InSite

Documentlay-out aanmaken, bewerken en opslaan