[Dossier verzuimregistratie] Verzuim afsluiten arbo (Profit)

Waarvoor is dit document bedoeld

Je kunt per verzuimgeval een dossier bijhouden. Documenten die je op basis van het verzuimgeval hebt verstuurd vanuit Profit, bewaart Profit automatisch in het dossier. Daarnaast kun je ook notities en andere documenten bewaren in het dossier, bijvoorbeeld gespreksverslagen of Arbo-rapporten.

Profit registreert dossieritems per verzuimboeking, maar toont deze dossieritems ook op het tabblad Dossier in de eigenschappen van de medewerker. Als dit niet gewenst is, kun je met filterautorisatie de dossieritems van het type Verzuim uit de weergave filteren.

Standaard kan Profit een wizard starten voor het insturen van een dossieritem bij het verzuimmelden etc. Je kan deze instelling vinden in de eigenschappen van de werkgever op het tabblad Voorkeurwaarde HRM.

Hier kun je het document genereren bij verzuimmelding aan- en uitvinken.

Dit document is voor het afmelden van een verzuimmelding van een medewerker.

Waar en hoe gebruik ik dit document

Als de functionaliteit Meerdere dienstverbanden is geactiveerd, dan geldt het volgende: Profit het nieuwe dossieritem toe aan het hoofddienstverband. In de meeste gevallen zal het dienstverband wel bekend zijn, omdat de verzuimmelding ook het dienstverbandnummer bevat.

Als je vanuit een verzuimmelding een dossieritem toevoegt, zal dit dossieritem altijd bij de verzuimmelding worden geregistreerd.

Als je een dossieritem toevoegt via de weergave medewerker, moet je ook de gewenste verzuimmelding selecteren.

Zie ook:

Direct naar

Muterende workflows inrichten en gebruiken

Documenten digitaal ondertekenen via InSite

Documentlay-out aanmaken, bewerken en opslaan