[Dossier medewerker] Medewerker (Profit)
Waarvoor is dit document bedoeld
Dit document gebruik je om een document te genereren voor medewerker waarbij je dit document direct opslaat in het dossier. Dit standaard document dient als sjabloon voor het maken van documenten voor medewerker.
Waar en hoe gebruik ik dit document
Bij het vastleggen van een dossieritem bij sollicitant, kun je, mits ingesteld in het type dossieritem, documenten genereren die je naar de medewerker(s) wilt versturen. Het document wordt direct opgeslagen in het dossier. Om documenten te genereren vanuit een dossier dien je documenten te baseren op een sjabloon wat begint met ‘[Dossier medewerker]’. Wil je een document versturen naar een medewerker dan maak je een kopie van het standaard meegeleverde document en pas je de kopie naar eigen inzicht aan.
Let op:
Is het document niet zichtbaar? Klik dan op het slotje (of Ctrl + Shift + B) om de geblokkeerde regels zichtbaar te maken. Het document zal vervolgens zichtbaar zijn.
|
Direct naar Muterende workflows inrichten en gebruiken |