Communicatiegegevens

Bij de organisaties en personen leg je de communicatiegegevens vast.

Inhoud

Video

Beschrijving

Onder communicatiegegevens verstaan we:

  • E-mailadressen
  • Telefoonnummers
  • Website adressen
  • Faxnummers
  • Sociale netwerkadressen (Twitter, LinkedIn, Facebook, etc.) (alleen bij personen)

Deze communicatiegegevens leg je vast in de eigenschappen van een organisatie of persoon op het tabblad Communicatie. Je kunt deze gegevens hier ook toevoegen en wijzigen. Op het tabblad Algemeen zie je het voorkeur communicatiegegeven. De voorkeur voor een communicatiegegeven stel je zelf in (op het tabblad Communicatie).

Communicatiegegevens en social media adressen toevoegen

Je voegt aan organisaties en (contact)personen de bij jou bekende communicatiegegevens toe.

Communicatiegegeven toevoegen:

  1. Ga naar: CRM / Organisatie/persoon / Organisatie/persoon.
  2. Open de eigenschappen van de organisatie / persoon.
  3. Ga naar het tabblad: Communicatie.
  4. Voeg alle communicatiegegevens toe.

    Je kunt een gebruiker e-mailen via de acties boven de weergave.

Communicatienummer of adres als voorkeur instellen

Je stelt het voorkeuradres of -nummer in op het tabblad Communicatie. Dus als je drie mobiele privénummers hebt geregistreerd, bepaal je zelf welk nummer je op het tabblad Algemeen wilt zien.

Adres instellen als voorkeur:

  1. Ga naar het tabblad: Communicatie.
  2. Selecteer het adres dat je als voorkeur voor het type communicatiegegeven wilt instellen.
  3. Klik op de actie: Als voorkeur instellen.

Direct naar

  1. Organisaties en Personen
  2. Inrichting
  3. Organisatie
  4. Persoon
  5. Contactpersoon
  6. Afdeling toevoegen als contact
  7. Communicatiegegevens
  8. Gegevens optimaliseren
  9. Koppelingen raadplegen