thumb_up
thumb_down
link
Copy link
Copied
insert_emoticon
lmatfy
Copied
Gegevensverzameling wijzigen (documentlay-out)

Je bepaalt per gegevensverzameling welke velden je in de documentlay-out wilt gebruiken.

Gegevensverzameling wijzigen:

  1. Ga naar:
    • Algemeen / Uitvoer / Beheer / Document (alle documentlay-outs)
    • Abonnementen / Uitvoer / Beheer / Document
    • CRM / Uitvoer / Beheer / Document
    • Financieel / Uitvoer / Beheer / Document
    • Fiscaal / Uitvoer / Beheer / Document
    • HRM / Uitvoer / Beheer / Document HRM
    • Ordermanagement / Uitvoer / Beheer / Document
    • Projecten / Uitvoer / Beheer / Document
  2. Open de documentlay-out.
  3. Dubbelklik op de gegevensverzameling.
  4. Voer je wijzigingen door.

    Als je een veld wilt gebruiken in het document, moet het veld Zichtbaar aangevinkt zijn. Als je een veld alleen wilt gebruiken voor het filter of de sortering, hoeft dit veld niet aangevinkt te zijn.

  5. Klik op: Voltooien.
  6. Als je de documentlay-out wilt bewerken in Word, klik je op Acties / Ontwerp document.

    Let op:

    Als je een veld uit de gegevensverzameling hebt gehaald dat nog wel in de documentlay-out in Word staat, zal Profit dit melden voordat het Word-document geopend wordt. Je krijgt dan de volgende melding: Het veld X bestaat niet meer in de gegevensverzameling Y.

    Je krijgt deze melden ook als het veld wel in de gegevensverzameling zit, maar Zichtbaar is niet aangevinkt.

Gegevensverzameling wijzigen tijdens het bewerken van een document in Microsoft Word:

Je kunt een gegevensverzameling ook wijzigen terwijl je werkt in Word. Je hoeft het document niet eerst af te sluiten. Wel moet je na het wijzigen van de gegevensverzameling het document vernieuwen.

  1. Je hebt de documentlay-out geopend in Word en je wilt een veld toevoegen dat niet beschikbaar is.
  2. Ga naar: Profit Windows.
  3. Wijzig de gegevensverzameling.
  4. Ga terug naar het geopende document in Word.
  5. Klik op: PROFIT DOCUMENT / Vernieuwen.

Direct naar

  1. Gegevensverzameling aanpassen voor documentlay-out
  2. Gegevensverzameling wijzigen
  3. Sortering toevoegen
  4. Documenten inrichten (Documentgenerator)
  5. PCC installeren
  6. Ondersteuning Microsoft Word controleren
  7. Instellingen in Word controleren
  8. Documenten autoriseren
  9. Documentlay-out aanmaken, bewerken en opslaan
  10. Document dat in gebruik is deblokkeren
  11. Document genereren via workflow

Process

Document Gegevensverzameling

Work area

Output