Dossier en workflow voor gebruiker van portal

De klant kan als hij is ingelogd op de klant- of accountancy portal zijn eigen dossier zien.

Verder kan hij:

  • Communiceren met je accountant.
  • Aangiften, correspondentie mbt de aangiften, caseware documenten, management rapportages, etc. zien in de vorm van dossieritems
  • Aangiften accorderen en afhandelen e.d.
  • Status van een dossieritem zien.
  • Dossieritems accorderen en afhandelen e.d.
  • Reacties toevoegen
  • Nieuwe vragen stellen

Eigen gegevens raadplegen

Een klant kan als ingelogde bezoeker op de website zijn eigen gegevens raadplegen via de menukeuzes Mijn gegevens en Mijn organisatie.

Welke gegevens hij ziet, hangt af van de rol waarmee hij is ingelogd. Je kunt in je eigen gegevens alleen het wachtwoord wijzigen en de contactpersoon wijzigen (Aanpassen contactpersoon), als je bent ingelogd als gebruiker van de portal.

Als je bent ingelogd als beheerder van de klantportal kun je naast je eigen gegevens ook de gegevens van de organisatie raadplegen en wijzigen.

Als je als persoon (en niet als contactpersoon bij een organisatie) bent ingelogd, kun je de gegevens raadplegen bij Mijn gegevens. Bij het veld Betaling zie je het bankrekeningnummer wat voor je als verkooprelatie is geregistreerd, als dit van toepassing is. (Verder is het mogelijk dat hier vrije tabbladen bij persoon getoond worden: = beheer)

Als je als contactpersoon bij organisatie én persoon bent ingelogd, kun je je eigen persoonsgegevens (Mijn gegevens) en de gegevens van de organisatie raadplegen. In het scherm Mijn gegevens vind je ook Werkgegevens. Naast de eigen gegevens van de contactpersoon kun je ook de organisatiegegevens raadplegen via Mijn organisatie.