Je kunt geen nieuwe bankrekening toevoegen, aangezien er een 'Aanpassen salarisrekening' aanvraag in de workflow in behandeling is.

Je krijgt deze melding bij het toevoegen van een nieuwe bankrekening in InSite of in Profit.

Oorzaak

Deze melding krijg je als er nog een workflow 'Aanpassen salarisrekening' in behandeling is. Pas als deze is afgerond, kun je een nieuwe bankrekening toevoegen.

Oplossing

Je lost deze melding op door de openstaande workflow af te handelen of te verwijderen. Via onderstaande stappen controleer je bij wie de aanvraag op dit moment ligt:

  1. Ga naar HRM / Medewerker / Medewerker.
  2. Open de eigenschappen van de medewerker.
  3. Ga naar het tabblad Dossier.
  4. Open het dossieritem 'Aanpassing salarisrekening'.
  5. Ga naar het tabblad Gebruikers.
    Je ziet hier welke gebruiker(s) de taak in zijn takenlijst heeft staan. Diegene kan de aanvraag beoordelen.