Cannot set default contact

Je krijgt deze melding bij het inloggen op InSite.

Oorzaak

Deze melding krijg je als de gebruiker die probeert in te loggen gekoppeld is aan een geblokkeerd persoon in CRM.

Oplossing

Je lost de melding op door de persoon waar de gebruiker aan gekoppeld is te deblokkeren.

  1. Zoek de persoon op in Profit via: CRM / Organisatie/persoon / Organisatie/persoon.
  2. Is de persoon niet zichtbaar dan toont de weergave geen geblokkeerde gegevens. Klik op het tandwiel rechtsboven en klik op de actie Geblokkeerde regels tonen.
  3. Open de eigenschappen van de persoon en vink het veld Geblokkeerd uit op het tabblad Algemeen.

Als de gebruiker gekoppeld is aan een onjuist persoon, kun je een andere persoon koppelen. Hiervoor zet je de Gebruiker om naar Systeemgebruiker. Vervolgens zet je de Systeemgebruiker om naar gewone Gebruiker. Selecteer daarbij de juiste persoon. Meer informatie hierover lees je in het artikel Gebruiker koppelen aan ander Persoon.