Het is (tijdelijk) niet mogelijk om in te loggen
Je krijgt deze melding bij het inloggen in InSite of OutSite. Krijg je deze melding bij het inloggen op de AFAS Klantportal? Gebruik de toetsencombinatie CTRL + F5. Lost dit het probleem niet op? Neem dan contact op met Support.
Oorzaak
Deze melding krijg je als het (tijdelijk) niet mogelijk is om in te loggen en kan verschillende oorzaken hebben. Bijvoorbeeld als je snel achter elkaar probeert in te loggen op verschillende OutSite-portals. Dit is niet mogelijk.
Oplossing
Je lost de melding op door onderstaande controles uit te voeren:
- Controleer op het tabblad Publiceren in de eigenschappen van de site of bij Weblocatie een InSite, of OutSite gekoppeld is.
- Ga naar afasstatus.nl om te controleren of er een storing is. Op de statuspagina houden wij je op de hoogte van actuele storingen op AFAS Online.
- Publiceer je site opnieuw door in de eigenschappen van de site (Geen locatie) te selecteren bij Weblocatie. Klik vervolgens op Opslaan en sluiten. en koppel hierna opnieuw je site. Na ongeveer 30 minuten is de site weer beschikbaar.