Dossieritem insturen via het PCC

Als je beschikt over InSite en je hebt het PCC geïnstalleerd, dan heb je de volgende mogelijkheden:

  • Dossieritems vanuit Office-toepassingen vastleggen als dossieritem.
  • Bijlagen (Word/Excel) bij dossieritems bewerken.

Het PCC biedt ook nog vele andere mogelijkheden.

Beschrijving

Met het Profit Communication Center kun je bestanden in Profit registreren als dossieritem. Het gaat om bestanden uit Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) en via Windows Verkenner. Voor ondersteunde versies van Microsoft Office in combinatie met het Profit Communication Center verwijzen we je naar de platformondersteuning.

De maximale bestandsgrootte van bestanden die je via het Profit Communication Center kunt registreren, is 75 MB. Grotere bestanden registreer je door in Profit een dossieritem in te sturen.

Naast Office-documenten kun je ook andere typen documenten registreren, zoals .txt en .pdf, en vele grafische typen.

Je kunt hiermee bijvoorbeeld ontvangen (ingescande) documenten bij organisaties of personen, inkooprelaties of verkooprelaties registreren, in de vorm van een dossieritem met een bijlage.

Voorbeeld:

Je ontvangt het PDF-document Sales_proposal.pdf van je leverancier EnYoi.

Je registreert deze PDF via het Profit Communication Center. Hierdoor ontstaat een dossieritem bij de verkooprelatie EnYoi met als bijlage Sales_proposal.pdf.

Voorbereiding

Werkwijze

Zie ook