Waarom krijg ik een foutmelding bij het inloggen op de AFAS Online Portal?

Als je tijdens het inloggen op AFAS Online tegen een foutmelding aanloopt, komt dit meestal doordat de inlogpagina tijdens het aanmeldproces is opgeslagen als snelkoppeling of bookmark. Na het aanmelden verwijst de snelkoppeling dan naar een pagina die niet meer relevant is. Hierdoor krijg je een foutmelding.

Verwijder de bestaande snelkoppeling en log direct in via de URL/ link www.afasonline.nl. Maak na het inloggen een nieuwe snelkoppeling aan. Verwijder ook alle cookies en tijdelijke internetbestanden.

Foutmeldingen inloggen AFAS Online en InSite

1. Fout :( Er is iets misgegaan tijdens het weergeven van deze pagina. Laad de pagina opnieuw of ga naar een andere pagina om door te gaan

2. Er is een fout opgetreden. Er is een onverwachte fout opgetreden. Referentie Id: X

3. Er is iets fout gegaan met inloggen. Log opnieuw in. Referentie Id: X

4. An error has occurred. An unexpected error has occurred. Request Id: X

5. Cannot set default contact

6. Profit kan de functie niet starten, omdat de huidige gebruiker een systeemgebruiker is

7. Profit cannot start the function because the current user is a system user

8. Access denied