Servicemelding

Met deze workflow ben je in staat om een servicemelding te verwerken op de klantenservice. Je kunt een verantwoordelijke invullen, zodat niet iedereen met dezelfde call bezig gaat. Heb je niet genoeg informatie, dan kun je die opvragen via de flow. Om er zeker van te zijn dat je de klant ook echt geholpen hebt, vraag je of de klant de geboden oplossing wil beoordelen.

Schema van de workflow

Op basis van onze ervaring adviseren wij onderstaand workflowschema.

Inrichting

Er worden statussen gebruikt binnen deze workflow. Service Center, Verantwoordelijke, Klant, In behandeling service team en Oplossing akkoord. Er worden geen kenmerken gebruikt. Zodra de workflow is gestart krijgt deze de status Service Center.

Condities

Verantwoordelijk is leeg, zodat je de actie maak iemand verantwoordelijk kunt uitvoeren.

Verantwoordelijke is ongelijk aan gebruiker, zodat je jezelf als verantwoordelijke kunt opgeven en de call van je collega overneemt.

Prio ongelijk aan Hoog, geeft je de mogelijkheid om de afhandeling van calls met prio hoog bovenaan je lijst te zetten.

Speciale acties

Er zijn geen speciale acties.

Waarom welke stappen?

Het afhandelen van een servicemelding, met aansluitend een bevestiging van de kant dat de geboden oplossing ook daadwerkelijk akkoord is.

Wordt de workflow gestart vanuit een signaal?

Geen.

Direct naar

Workflow inrichten in vogelvlucht

Eigen type dossieritem inrichten

Conditie toevoegen in workflow