Klachtregistratie
Je streeft naar perfectie en doet alles zo goed mogelijk, maar soms gaat het niet goed. Dan wil je de relaties een mogelijkheid bieden om hun ongenoegen kenbaar te maken. Je kunt daarvoor een klacht laten registreren. Het doel is natuurlijk om je processen te verbeteren aan de hand van de ingezonden klachten.
Deze workflow maakt deel uit van de template Accountancy.
Schema van de workflow
Op basis van onze ervaring adviseren wij onderstaand workflowschema.
Inrichting
Er worden verschillende statussen gebruikt binnen deze workflow:
- Aangemeld
- In behandeling
- Afgerond na overleg
- Crediteren factuur + Afgerond na creditnota
- Excuus maken + Afgerond na excuus
- Naar beroepsprocedure + Afgerond na beroepsprocedure
- Naar tuchtrechtspraak + Uitspraak: Ongegrond / Uitspraak: Waarschuwing / Uitspraak: Berisping / Uitspraak: Geldboete / Uitspraak: Tijdelijke doorhaling / Uitspraak: Definitieve doorhaling / Uitspraak: Openbaarmaking
- Delegeren
Condities
Er worden geen taken conditioneel afgehandeld.
Speciale acties
Er is geen speciale actie.
Waarom welke stappen?
Binnen de standaard is een workflow ingericht waarin de diverse stappen die nodig zijn voor het verwerken van de klacht zijn geborgd. Taken worden hierbij toegewezen aan de bij de verkooprelatie vastgelegde verantwoordelijke medewerkers van uw organisatie.
Wordt de workflow gestart vanuit een signaal?
De workflow wordt niet gestart vanuit een signaal.
Direct naar Workflow inrichten in vogelvlucht |