Wijziging belastingdienst (Profit)
Met deze muterende workflow ben je in staat om de wijziging belastingdienst vast te leggen. Tijdens het proces wordt de wijziging belastingdienst workflowactie gegenereerd en ondertekend, waarna de medewerker ook ondertekent, waarna de registratie van de wijziging doorgevoerd is.
Schema van de workflow
Op basis van onze ervaring adviseren wij onderstaand workflowschema.
Inrichting
Er worden zes statussen gebruikt binnen deze workflow. Beoordelen, Ter ondertekening, Ondertekend, Akkoord, Afgekeurd en Opnieuw beoordelen. Deze geven aan waar de taak zich in de workflow bevind. Er worden geen kenmerken gebruikt.
Condities
Er worden taken conditioneel afgehandeld. Na het afkeuren van het document, kan dit worden aangepast en wordt dit automatisch opnieuw beoordeeld. Als de medewerker het document heeft ondertekend, worden de wijzigingen automatisch in Profit verwerkt.
Speciale acties
Er zijn drie speciale acties: Afkeuren wijziging belastingdienst, Opnieuw insturen wijziging belastingdienst en Registreren wijziging belastingdienst. Door deze acties worden de gegevens wel of niet verwerkt in Profit.
Waarom welke stappen?
De workflow komt langs de personeelsadministratie om de registratie te controleren en het contract te genereren, waarna de digitale ondertekening plaats kan vinden.
Wordt de workflow gestart vanuit een signaal?
Geen.
Direct naar Workflow inrichten in vogelvlucht |