Selectie toevoegen voor gebruikersgroep
Je voegt een selectie toe waarin je een filter op organisatorische eenheid vastlegt. Je moet voor elke gebruikersgroep die je wilt vullen, één selectie vastleggen.
Selectie toevoegen:
- Ga naar: Algemeen / Inrichting / Selectie.
- Klik op: Nieuw.
- Selecteer Gebruiker..
Let op:
Voor deze toepassing van selecties moet je altijd Gebruiker selecteren. Je kunt deze keuze achteraf niet wijzigen.
- Klik op: Volgende.
- Selecteer een weergave met het veld waarop je wilt filteren.
De weergave toont alleen niet-geblokkeerde gebruikers.
Let op:
Als het benodigde veld niet in een één van de weergaven staat, kun je een weergave toevoegen en hierin het veld opnemen. Dit is echter alleen mogelijk bij het toevoegen van een selectie, niet bij het wijzigen van een bestaande selectie.
- Klik op: Volgende.
- Vul de omschrijving in.
- Klik op: Bewerken om een filter toe te voegen.
Het is vaak nodig om een filter op Einddatum salaris toe te voegen, zodat je zeker weet dat je gebruikmaakt van actuele gegevens (en niet van bijvoorbeeld gegevens van een voorgaand contract).
- Klik op: Opslaan.
- Klik op: Voorbeeld om te zien wat het filter oplevert.
- Klik op: Voltooien.
Direct naar |