Familie beheren

Met deze muterende workflow ben je in staat om als medewerker zelf je familie vast te leggen. Je geeft hierbij ook aan wie de contactpersoon is die in geval van nood. Uiteraard geef je je partner en eventuele kinderen ook op. Denk daarbij aan overlijden van een partner, het krijgen van kinderen of het registreren van een partner.

Schema van de workflow

Op basis van onze ervaring adviseren wij onderstaand workflowschema.

Inrichting

Er worden drie statussen gebruikt binnen deze workflow. In behandeling, goedgekeurd en afgekeurd. Er worden geen kenmerken gebruikt. Via een vrije tabel wordt de relatie tot de persoon opgegeven.

Condities

Er wordt met één conditie gewerkt om de melding op het scherm te tonen indien er geen telefoonnummer is opgegeven en het vinkje voor contact in nood staat aan.

Speciale acties

Er zijn drie speciale acties te gebruiken. Opnieuw insturen, registreren wijziging en afkeuren wijziging. Door deze acties worden de gegevens wel of niet verwerkt in Profit.

Waarom welke stappen?

De workflow komt langs personeelszaken om de registratie te controleren en waar nodig door te geven aan instanties. Doordat de medewerker zelf de gegevens invoert is er bewust voor gekozen om na akkoord door personeelszaken niet nogmaals een bevestiging van de medewerker te vragen.

Wordt de workflow gestart vanuit een signaal?

Geen.

Direct naar

Workflow inrichten in vogelvlucht

Eigen type dossieritem inrichten

Conditie toevoegen in workflow