Analyses exporteren en importeren

Je kunt een analyse exporteren uit een omgeving en importeren in een andere omgeving.

Hierbij heb je twee mogelijkheden:

  • Analyse exporteren en importeren in een andere omgeving met dezelfde licentie.

    Je gebruikt hiervoor de standaardfunctionaliteit voor het exporteren en importeren van definities.

  • Analyse exporteren en importeren in een andere omgeving met een andere licentie.

    Je moet de analyse eerst openen en opslaan voor uitwisseling met derden. Dit is hieronder beschreven. Door een analyse op te slaan voor derden, worden de werkbladen die gekoppeld zijn aan Accountancy Lite, leeggemaakt. Ook draaitabellen die aan deze werkbladen gekoppeld zijn, worden leeggemaakt. Handmatig toegevoegde gegevens worden niet verwijderd.

Analyses exporteren voor uitwisseling met derden en importeren:

  1. Open de omgeving die de te exporteren analyse bevat.
  2. Ga naar:
    • Algemeen / Uitvoer / Beheer / Analyse (alle analyses)
    • CRM / Uitvoer / Beheer / Analyse
    • Financieel / Uitvoer / Beheer / Analyse
    • Fiscaal / Uitvoer / Beheer / Analyse
  3. Open de analyse.
  4. Klik op: Profit analyse / Opslaan in Profit / Voor uitwisseling met derden.

  5. Sluit de analyse. en sla deze op in Accountancy Lite.
  6. Selecteer de analyse.
  7. Klik op de actie: Exporteren. Exporteer de analyse naar een bestandslocatie van je keuze.
  8. Open de omgeving waarin je de analyse wilt importeren.
  9. Ga naar: analysebeheerfunctie.
  10. Klik op de actie: Importeren.

Analyse importeren zonder de originele te overschrijven:

Je kunt een bestaande analyse importeren uit een andere omgeving zonder dat je de originele analyse overschrijft.

  1. Maak eerst een kopie van de originele analyse in de omgeving waarin je de analyse importeert.
  2. Sla de kopie op onder een andere naam.
  3. Importeer de analyse van 'Omgeving AA' naar 'Omgeving XX'.
  4. De originele analyse in 'Omgeving XX' wordt aangepast.
  5. De kopie van deze analyse bevat het beginpunt van de analyse.

Direct naar

  1. Analyses inrichten
  2. Ondersteuning Microsoft Office controleren
  3. Profit Communication Center installeren en inrichten
  4. Visual Studio 2010 Tools for Office Runtime (Excel 2010) installeren
  5. Analyse toevoegen
  6. Analyse opslaan en afsluiten
  7. Draaitabellen en grafieken
  8. Categorieën gebruiken
  9. Rekenvelden gebruiken
  10. Werkblad verversen
  11. Werkblad sorteren
  12. Maskers gebruiken
  13. Analyses exporteren en importeren