thumb_up
thumb_down
link
Copy link
Copied
insert_emoticon
lmatfy
Copied

Communicatiegegevens

Bij de organisaties en personen leg je de communicatiegegevens vast.

Inhoud

Video

Beschrijving

Onder communicatiegegevens verstaan we:

  • E-mailadressen
  • Telefoonnummers
  • Website adressen
  • Faxnummers
  • Sociale netwerkadressen (Twitter, LinkedIn, Facebook, etc.) (alleen bij personen)

Deze communicatiegegevens leg je vast in de eigenschappen van een organisatie of persoon op het tabblad Communicatie. Je kunt deze gegevens hier ook toevoegen en wijzigen. Op het tabblad Algemeen zie je het voorkeur communicatiegegeven. De voorkeur voor een communicatiegegeven stel je zelf in (op het tabblad Communicatie).

Communicatiegegevens en social media adressen toevoegen

Je voegt aan organisaties en (contact)personen de bij jou bekende communicatiegegevens toe.

Communicatiegegeven toevoegen:

  1. Ga naar: CRM / Organisatie/persoon / Organisatie/persoon.
  2. Open de eigenschappen van de organisatie / persoon.
  3. Ga naar het tabblad: Communicatie.
  4. Voeg alle communicatiegegevens toe.

    Als je in InSite of OutSite een link naar een LinkedIn profiel opneemt, in een document dat je zelf als auteur toevoegt, gebruikt Profit de gegevens die je hier bij het type LinkedIn invult.

    Bij e-mail wordt de het e-mailbericht niet automatisch in Profit bewaard. Is dat toch nodig, gebruik dan een dossieritem met e-mail.

Communicatienummer of adres als voorkeur instellen

Je stelt het voorkeuradres of -nummer in op het tabblad Communicatie. Dus als je drie mobiele privénummers hebt geregistreerd, bepaal je zelf welk nummer je op het tabblad Algemeen wilt zien.

Adres instellen als voorkeur:

  1. Ga naar het tabblad: Communicatie.
  2. Selecteer het adres dat je als voorkeur voor het type communicatiegegeven wilt instellen.
  3. Klik op de actie: Als voorkeur instellen.

Direct naar

  1. Organisaties en Personen
  2. Organisaties
  3. Personen
  4. Contactpersonen
  5. Afdeling of afleveradres toevoegen als contact
  6. Koppelingen raadplegen
  7. Communicatiegegevens
  8. Koppelingen raadplegen
  9. Gegevens optimaliseren
  10. Vereisten e-mailadres
  11. Verwijderen inkoop- en verkooprelaties zonder mutaties
  12. Verwijderen/anonimiseren personen en relaties met mutaties

Process

Organisatie

Work area

CRM