thumb_up
thumb_down
link
Copy link
Copied
insert_emoticon
lmatfy
Copied

Organisatiegegevens op de AFAS Klantportal

Een beheerder kan de organisatiegegevens raadplegen en wijzigen via de AFAS Klantportal.

Inhoud

Organisatiegegevens wijzigen in de Klantportal

Een beheerder kan de organisatiegegevens en het factuuradres wijzigen via de AFAS Klantportal.

Organisatiegegevens wijzigen:

  1. Open de pagina: https://klant.afas.nl/organisatie-prs
  2. Alternatieve methode: plaats de muis boven Mijn gegevens en je ziet alle mogelijkheden.

    Je organisatiegegevens worden getoond.

  3. Klik op: Aanpassen.
  4. Vul de velden in.

    Je kunt hier ook het factuuradres wijzigen.

  5. Bepaal de contactpersonen voor de digitale facturen die AFAS aan je organisatie toestuurt.

  6. Klik op: Aanpassen.

Licentie raadplegen via de Klantportal

Als je de rol Beheerder hebt, kun je via de Klantportal de licenties raadplegen. Het verlengen van licenties verloopt automatisch, hiervoor heb je de Klantportal niet nodig. Mocht je een licentie handmatig willen verlengen, dan kun je het licentiebestand downloaden.

Je kunt per abonnement een andere contactpersoon vastleggen.

Licenties bekijken en downloaden:

  1. Open de pagina: https://klant.afas.nl/abonnementen-prs/abonnementen-afas

    Er wordt een weergave met alle abonnementen getoond.

  2. Open een abonnement.
  3. Je ziet per abonnement de ingangsdatum en eventueel de einddatum.
  4. Vink een regel aan om een andere contactpersoon vast te leggen.
  5. Klik op: een regel om de eigenschappen van het abonnement te raadplegen.
  6. Via de weergave Abonnementsregels kun je je licentie downloaden.

    Meestal is dit niet nodig, omdat de licentie automatisch wordt ververst als je aan de betalingsverplichtingen voldaan hebt.

Facturen van AFAS raadplegen (Klantportal)

De beheerder kan facturen en openstaande posten raadplegen. 

Facturen en openstaande posten raadplegen via de AFAS Klantportal:

  1. Open de pagina: https://klant.afas.nl/openstaande-facturen-prs/overzicht
  2. Gebruik de tabbladen Openstaande facturen / Alle facturen.

Direct naar

  1. AFAS Klantportal
  2. In- en uitloggen op de klantportal
  3. Eigen gegevens beheren
  4. Cursus boeken bij AFAS
  5. Beheerder Klantportal
  6. De organisatie
  7. AFAS Consultancy
  8. Contactpersonen
  9. Releasenotes bij een Versie raadplegen
  10. AFAS Support Center
  11. AFAS Status raadplegen
  12. Certificeringen

Process

AFAS

Work area

Algemeen