CRM

Binnen CRM in Small Business leg je een digitaal dossier vast van de debiteuren en/of crediteuren. Hierdoor kun je de relaties snel te woord staan, hoef je niet meer te zoeken naar een 'verloren' brief en heb je inzicht in de afspraken die je collega gemaakt heeft met een relatie. Je verhoogt hiermee de klantvriendelijkheid naar de relaties toe.

Je kunt niet alleen inkomende en uitgaande post opslaan in het dossier, maar ook al de acties, zoals acties, terugbelberichten, marketingacties en notities. Je kunt de acties ook koppelen aan een andere medewerker. Een actie heeft een begin- en einddatum en kun je openen vanuit de openstaande actielijst.

Je kunt heel gemakkelijk een mailing samenstellen met behulp van modelbrieven. Dit is een tijdsbesparende functie: je legt eenmalig vast welk lettertype en welke opmaak (huisstijl) je wilt hanteren voor de verschillende soorten brieven. Hierbij maak je gebruik van de integratie met Microsoft Word. Vervolgens verstuur je de brief aan één of meer debiteuren of crediteuren. De actie sla je op in het dossier van de desbetreffende debiteur(en) of crediteur(en).

De kracht van Relatiebeheer:

  • Klantgegevens bekend en bereikbaar voor

    de hele organisatie

  • Digitaal dossier
  • Dossieritems
  • Modelbrieven genereren

Voorbereiding

  • Inrichting CRM

    Je richt een aantal zaken in voordat je gaat werken met CRM.

Werkwijze