Bij het printen vanuit Profit wordt de verkeerde lade van de printer gebruikt. Hoe kan dit?

Let op:

Start nadat je de instellingen op je computer of printer gewijzigd een nieuwe Profit-sessie. Dat doe je door geforceerd uit te loggen (met CTRL + F1 of via het Citrix Connection Center) en Profit weer te starten.

Profit kijkt naar de standaardinstelling van je printer. Het kan zijn dat een afwijkende keuze die je vanuit Profit maakt bij het afdrukken wordt genegeerd. De volgende tips kunnen hierbij helpen:

  1. Controleer de instellingen van je printerdriver.
  2. Zorg dat de geavanceerde afdrukfuncties aan staan (Eigenschappen printer, tabblad Geavanceerd, Geavanceerde afdrukfuncties inschakelen).
  3. Controleer het type van je printerdriver. Kies eventueel een ander type driver voor je printer. Voor meer informatie, lees Help-artikel Printen en printers op AFAS Online.
  4. Krijg je dit niet werkend? Voeg zo mogelijk twee lokale printers toe, waarbij je bij elk een andere standaard printerlade instelt. Als je vervolgens uit een specifieke lade wilt afdrukken kies je voor de juiste printer.