thumb_up
thumb_down
link
Copy link
Copied
insert_emoticon
lmatfy
Copied

Hoe kan ik de updatedatum aanpassen?

De Klantportalbeheerder van jullie organisatie kan de updatedatum wijzigen. Je kan de updatedatum wijzigen zodra deze bekend is. Je wijzigt de datum waarop je overgaat naar een nieuwe versie via de volgende stappen:

  1. Ga naar het overzicht van je abonnement(en) op de klantportal via: https://klant.afas.nl/abonnementen-prs/abonnementen-afas.

    Let op:

    Krijg je een niet geautoriseerd melding? Controleer rechtsbovenin of je bent ingelogd onder de juiste organisatie. Als je hierna nog steeds de melding krijgt, ben je geen Klantportalbeheerder. Vraag een collega de datum aan te passen.

  2. Klik op het abonnement waar je de updatedatum van wilt wijzigen.
  3. Onderaan de pagina vind je jouw updatedatum en de mogelijkheid om deze te wijzigen.
  4. Klik hiervoor op de datum. Lukt dit niet? Dan ben je niet ingelogd onder een organisatie.
    1. Klik rechtsbovenin op je naam en klik op Organisatie kiezen (zie afbeelding).
    2. Selecteer de organisatie waar je de updatedatum van wilt wijzigen.
    3. Data die grijs zijn, zitten vol en kun je niet meer selecteren.

Voor dit abonnement kan de Profit updatedatum niet worden aangepast

Krijg je de melding dat de updatedatum niet kan worden aangepast voor dit abonnement? Dan is dit bewust dichtgezet. Neem contact op met Support om de mogelijkheden voor een andere datum te bespreken.

Process

Klantportal

Work area

Algemeen