Hoe kan ik de updatedatum aanpassen?
De beheerder van de AFAS Klantportal van jullie organisatie kan de updatedatum wijzigen. Je kan de updatedatum wijzigen zodra deze bekend is. Je wijzigt de datum waarop je overgaat naar een nieuwe versie via de volgende stappen:
- Ga naar het overzicht van je abonnement(en) op de AFAS Klantportal via: https://klant.afas.nl/abonnementen-prs/abonnementen-afas.
Let op:
Krijg je een niet geautoriseerd melding? Controleer rechtsbovenin of je bent ingelogd onder de juiste organisatie. Als je hierna nog steeds de melding krijgt, ben je geen Klantportalbeheerder. Vraag een collega de datum aan te passen.
- Klik op het abonnement waar je de updatedatum van wilt wijzigen.
- Onderaan de pagina vind je jouw updatedatum en de mogelijkheid om deze te wijzigen.
- Klik hiervoor op de datum. Lukt dit niet? Dan ben je niet ingelogd onder een organisatie.
- Klik rechtsbovenin op je naam en klik op Organisatie kiezen (zie afbeelding).
- Selecteer de organisatie waar je de updatedatum van wilt wijzigen.
- Data die grijs zijn, zitten vol en kun je niet meer selecteren.
- Klik rechtsbovenin op je naam en klik op Organisatie kiezen (zie afbeelding).
Abonnement aanpassen (animatie)
Voor dit abonnement kan de Profit updatedatum niet worden aangepast
Krijg je de melding dat de updatedatum niet kan worden aangepast voor dit abonnement? Dan is dit bewust dichtgezet. Voor de Profit Update rond de jaarovergang geldt dat Payroll-abonnementen uiterlijk de tweede week van januari over kunnen. Flex-abonnementen kunnen uiterlijk de eerste week van januari over. Deze update is namelijk nodig om in het nieuwe jaar te kunnen verlonen.