Accountancy inrichten

Als administratie- of accountantskantoor wil je jouw cliëntautomatisering en jouw bedrijfsprocessen natuurlijk in een goed accountancy softwarepakket onderbrengen: AFAS Profit Accountancy. De cliënten zijn van wezenlijk belang binnen de organisatie, je wilt ze daarom zo goed mogelijk adviseren en ondersteunen. En het liefst op een efficiënte manier. Een eenvoudige uitwisseling van gegevens tussen cliënt en accountant is essentieel. Daarnaast wil je personeelszaken, de financiële administratie en de loonverwerking goed geautomatiseerd hebben.

Voordelen:

  • Je hebt alles in één pakket
  • Je kunt Online samenwerken via Accountancy Portal
  • Je kunt digitaal adviseren
  • Je profiteert van de voordelen van XBRL/SBR
  • Je kunt Profit Accountancy en CaseWare koppelen

Wil je aan de slag met digitale processen binnen AFAS Profit Accountancy? Richt dan eerst de processen naar jouw wensen in. We helpen je graag met de inrichting van de Accountancy software zodat je heel gemakkelijk en eenvoudig jouw cliënt- en kantoorautomatisering kunt onderbrengen.

Video

Beter online samenwerken met je klanten

Inspiratie van de Dag van de AFAS Beheerder

Beschrijving

Je heb met Profit Accountancy van AFAS Software één totaaloplossing voor je cliëntautomatisering en kantoorautomatisering. Dat heeft voor zowel jou als je cliënt grote voordelen. Je hoeft gegevens slechts eenmaal vast te leggen. Dit bespaart je niet alleen geld, maar ook tijd. Tijd die je nu effectiever aan jouw cliënten kunt besteden. Je werkt niet alleen efficiënter, maar je werk wordt er ook leuker van.

Wil je ook van deze voordelen gebruik maken in AFAS Profit Accountancy? Richt dan voordat je gaat werken met deze processen de functionaliteiten van de software naar jouw wensen in. Onderstaande werkwijze geeft de werkgebieden en onderdelen weer die je kunt inrichten.

Activering Accountancy inschakelen in een omgeving:

Werkwijze

Zie ook