Organisatie blokkeren

Je blokkeert een organisatie zodat je deze (tijdelijk) niet kunt gebruiken. Bijvoorbeeld omdat het bedrijf failliet is.

Als je een organisatie/persoon blokkeert dan heeft dit de volgende gevolgen:

  • Alle bijbehorende contactpersonen worden geblokkeerd.
  • Alle bijbehorende in- of verkooprelaties worden geblokkeerd.
  • Je kunt geen in- en verkooprelaties meer aanmaken voor deze organisaties.
  • De portaltoegang van alle bijbehorende contactpersonen wordt verwijderd. Bij het deblokkeren wordt de toegang niet automatisch teruggezet (in OutSite).

    In InSite worden de geblokkeerde organisaties/personen, in- en verkooprelaties standaard wel getoond. Als je deze niet wilt tonen, dan moet het veld Geblokkeerd aan de weergave worden toegevoegd, zodat je op dit veld kunt filteren.

Organisatie of persoon blokkeren:

  1. Ga naar: CRM / Organisatie/persoon / Organisatie/persoon.
  2. Open de eigenschappen van de organisatie/persoon.
  3. Vink Geblokkeerd aan om de organisatie te blokkeren en vink dit uit om de organisatie te deblokkeren.
  4. Klik op: Opslaan en sluiten.

Geblokkeerde organisaties zichtbaar maken:

Als een weergave het veld Geblokkeerd bevat, kun je geblokkeerde gegevens tonen of verbergen.

  1. Om geblokkeerde regels te verbergen gebruik je de keuze Geblokkeerde regels verbergen (Ctrl+Shift+B)

  2. Om geblokkeerde regels te tonen gebruik je de keuze Geblokkeerde regels tonen (Ctrl+Shift+B)

    De weergave toont ook geblokkeerde gegevens. Deze gegevens hebben een grijze achtergrond.

Direct naar

  1. Organisatie
  2. Organisatie aanmaken (Profit)
  3. Organisatie aanmaken (InSite)
  4. Organisatie wijzigen (InSite)
  5. Controle dubbele invoer organisatie toevoegen
  6. Organisatie omzetten naar verkooprelatie
  7. Organisatie blokkeren
  8. Bedrijfsinformatie raadplegen via Company.info
  9. Bedrijfsinformatie raadplegen via Graydon