Centrale adressentabel controleren
Tijdens het toevoegen van organisaties en personen worden de adressen opgeslagen in de centrale adressentabel staan alle adressen. In eerste instantie is deze tabel leeg. Je kunt instellen dat automatisch wordt gecontroleerd of het adres volledig is. Als de waarschuwing bij een onvolledig adres wordt genegeerd wordt het adres toch toegevoegd dan kunnen er foute adressen in de adressentabel staan. Je kunt deze onvolledige adressen eenvoudig vinden en corrigeren.
Adressentabel controleren op onvolledige adressen
- Ga naar: CRM / Organisatie/persoon / Adres.
- Vul in de kolom Adres volledig in het snelfilter een N in.
Je ziet nu de onvolledige adressen.
- Selecteer een onvolledig adres.
- Klik op: Acties / Adres corrigeren.
- Je krijgt nu de vraag of je de adrescorrectie overal waar het adres voorkomt wilt doorvoeren. Klik op: Ja.
- Corrigeer het adres.
- Klik op: Volgende.
- Klik op: Voltooien.
Je krijgt nu de vraag of je door wilt gaan met de wijziging.
- Klik op: Ja.
Direct naar
|