Aflossingen handmatig registreren (zonder integratie Payroll)
Als je de integratie met Profit Payroll niet gebruikt, betaal je de hoofdsom zelf uit aan de medewerker. Als de medewerker aflossingen voldoet, registreer je deze in Profit HRM. Je moet de rente zelf berekenen.
Op het tabblad Lening bij de medewerker toont Profit de hoofdsom, het totale afgeloste bedrag en het saldo. Als het saldo nul is, is de lening volledig afgelost.
Je kunt aflossingen ook toevoegen door deze te importeren met HRM / Beheer / Import medewerker Payroll / Lening aflossing.
Aflossingen registreren:
- Ga naar: HRM / Medewerker / Medewerker.
- Open de eigenschappen van de medewerker.
- Ga naar het tabblad: Lening.
- Klik op de actie: Onderhoud aflossingsplan.
- Vink Aflossen via salarisverwerking uit in de juiste perioderegel.
- Vink Afgelost aan in de juiste perioderegel.
- Klik op: Opslaan en sluiten.
Direct naar
|