Ordermanagement in In- en OutSite inrichten
Het inrichten van In- en OutSite voor Ordermanagement bestaat o.a. uit het activeren van typen pagina's en het toevoegen van menu-items.
Beschrijving
Je kunt de ordermanagement gegevens op internet tonen via:
- een algemene website, met bijvoorbeeld de artikelen
- een portal, waarin je een bestaande klant laat inloggen waarna deze details over de artikelen kan raadplegen (voorraadgegevens, actieprijzen, etc), maar ook zijn pakbonnen en facturen.
Voordat de artikelen op internet getoond kunnen worden moet je de groepering Productgroep inrichten in Profit.
Vervolgens kun je de typen pagina's voor verkooporders, pakbonnen, facturen en artikelen activeren in de site en daarna de menu-items aan de site toevoegen.
Voorbereiding
- OutSite inrichten (algemeen)
- InSite inrichten (algemeen)
Werkwijze
- Groepering Productgroep autoriseren
- Productgroepen toevoegen
- Artikelen toevoegen aan Productgroep (InSite & OutSite)
- Typen pagina's Ordermanagement activeren
- Sjablonen voor Ordermanagement in InSite & OutSite
- Menu-items voor Ordermanagement (orders, pakbonnen, facturen) aanmaken
- Klantkaart koppelen in verkooprelatieprofiel
- Contactpersonen van klant voor klantportal autoriseren
- Dossieritem op verkooporder in klantportal inrichten
- Inkooprelaties
- Verkooprelaties
- Inkoopoffertes (InSite en OutSite)
- Inkoopaanvragen (InSite)
- Inkoopaanvraag via OCI-koppeling met inkooporder zonder XML inrichten (InSite)
- Inkoopaanvraag via OCI met inkooporder via XML inrichten (InSite)
- Inkooporders (InSite)