Kopersbegeleiding
Je kunt in Profit en OutSite de kopersbegeleiding in combinatie met meer- en minderwerk automatiseren.
De kopersbegeleiding via OutSite en Profit biedt de koper de maximale gebruikerservaring door het hele koopproces heen. En jou biedt het de tijdsbesparing, vermindering van fouten en het overzicht dat je nodig hebt!
Via OutSite kan de koper alle informatie inzien, inclusief deadlines, facturatietermijnen, foto's, voortgang, etc. Bovendien kan hij zijn keuze aangeven, vragen stellen en via de workflow kun je die afhandelen. In OutSite ziet hij zijn hele dossier terug.
Als bouwer houd je eenvoudig het overzicht: welke koper wil wat, waar staan nog taken open, wat kan gefactureerd worden. En dat over al je bouwprojecten heen.
Dit proces heb je in Profit nu tot je beschikking inclusief alle mogelijkheden voor controle en zekerheid die je ook elders in Profit krijgt: digitaal ondertekenen van de gekozen optie, afhandeling via de workflow, automatische facturering via termijnen, etc.
Dit moet je eerst inrichten.
Inhoud |
Proces
Werkwijze
Voorbereiding
Proces
- Optielijsten en optiekeuzelijsten toevoegen en beheren
- Optiekeuzelijst verstrekken aan koper/verkooprelatie
- Koper legt zijn optiekeuzes vast
- Bevestigen (kopersbegeleider)
- Digitaal ondertekenen kopers
- Kopersbegeleider maakt ondertekende optiekeuzelijst definitief
- Optiekeuzes omzetten naar voorcalculatie
- Voorcalculatie naar werkbegroting
- Facturering van de opties via termijnen aan de koper