Administratie voor eVerbinding inrichten

Je legt het bedrijfs-ID van de betreffende administratie vast om facturen via het platform eVerbinding te versturen en te onvangen.

Je moet een account hebben bij het platform eVerbinding, voordat je de administratie inricht. Bij dit account ontvang je een Bedrijfs-ID. Dit is een identificerend gegeven van de verzendende organisatie en leg je vast in de administratie.

Bij Accountancy Lite activeer je eVerbinding door bij administratie-instellingen het Bedrijfs-ID in te vullen via onderstaande procedure.

Let op:

Als je het Bedrijfs-ID toevoegt of wijzigt, dan wordt in het communicatieprofiel automatisch de omgeving, administratienummer en Bedrijfs-ID opgeslagen.

Administratiegegevens en Bedrijfs-ID vastleggen voor eVerbinding:

  1. Open de administratie.
  2. Gebruik de stappen in de help van eVerbinding.

Direct naar

  1. E-factuur via eVerbinding inrichten (inkoopfactuur en verkoopfactuur)
  2. Administratie voor eVerbinding inrichten
  3. Communicatieprofiel voor eVerbinding inrichten
  4. Verkooprelatie voor eVerbinding inrichten