thumb_up
thumb_down
link
Copy link
Copied
insert_emoticon
lmatfy
Copied
Documentsjabloon toevoegen

Je voegt documentsjablonen toe die als basis dienen voor de documenten die je instuurt.

Documentsjabloon toevoegen:

  1. Algemeen / In & OutSite / Documentsjabloon.
  2. Klik op: Nieuw.

    De Omschrijving meervoud wordt gebruikt voor het overzicht dat bij het documentsjabloon hoort.

  3. Selecteer een waarde bij Gebaseerd op.

    Je selecteert hier een documentsjabloon waarvan je de inrichting wilt overnemen.

  4. Selecteer een waarde bij Type portal. Hiermee geef je aan of je het document wilt insturen in InSite, OutSite of beide.

    Je kunt hier alleen een waarde selecteren als het documentsjabloon gebaseerd is op het Standaard document (Profit).

  5. Klik op: Voltooien.

    Je opent nu de eigenschappen van het documentsjabloon.

Eigenschappen aanpassen - tabblad Algemeen:

  • Reacties

    Bepaal of er reacties ingestuurd mogen worden op het document en via welke portal.

  • Bron document

    Bepaal wat voor soort document de gebruikers mogen insturen.

  • Workflow

    Selecteer een workflow ls je het document aan een workflow wilt koppelen.

Eigenschappen aanpassen - tabblad Opties:

  • Versies bijhouden

    Vink dit veld aan als je van het document nieuwe versies wilt maken. Van het document wordt altijd de meest actuele versie getoond. Vanuit dat document kun je eerdere versies openen.

    Je vinkt dit bijvoorbeeld aan bij een overlegverslag. Je kunt dit veld niet aanvinken bij documentsjablonen voor documenten waarin Profit-gegevens worden gebruikt, zoals Cursus (Profit) en Vacatures (Profit).

  • Maximaal één document actief

    Vink dit veld aan als je van een sjabloon maar één document wilt tonen.

Kenmerken gebruiken bij documenten

Een kenmerk bestaat uit een categorie/subcategorie/bereik. Je moet deze gegevens eerst aanmaken.

Bepaal per documentsjabloon op het tabblad Kenmerken welke combinaties van categorie/subcategorie/bereik bij een document gebruikt mogen worden.

Je kunt kenmerken verplicht stellen op het tabblad Opties.

Direct naar

  1. Documentsjabloon
  2. Documentsjabloon aanmaken
  3. Auteur toevoegen
  4. Lezers toevoegen en geldigheidsduur documenten instellen
  5. Document met versiebeheer toevoegen
  6. Document met workflow

Process

Document

Work area

InSite/OutSite