Dossier en workflow in OutSite

In OutSite kun je gebruik maken van de Profit dossier-functionaliteit.

Beschrijving

In een portal kun je gebruik maken van dossiers en workflows. Via de klantportal kan een ingelogde bezoeker bijvoorbeeld het dossier van de organisatie raadplegen en reageren op een dossieritem.

Je maakt in Profit onderscheid tussen dossieritems die je alleen binnen je eigen organisatie gebruikt, en dossieritems die je beschikbaar wilt stellen aan klanten. Dit bepaal je per type dossieritem.

Het dossier van de klant is zichtbaar voor de klant. Aangiften en correspondentie daarover is zichtbaar als dossieritem. Ditzelfde geldt voor Caseware-documenten, management rapportages, e.d. Er is een aparte status voor dossieritems in de workflows. Deze is anders dan de status-mogelijkheden die intern te zien zijn in Profit en InSite.

De klant kan, als je dit inricht, zijn dossieritems accorderen en afhandelen. Bij reacties op een dossieritem geef je aan of die alleen intern of ook extern zichtbaar zijn. De klant kan ook zelf een dossieritem insturen als je dat inricht.  

Met dossieritemtypes die je zelf toevoegt kun je op de site:

  • weergaven toevoegen van alle dossieritems van dat type
  • via deze weergave doorklikken naar de details

Behalve deze dossieritemtype specifieke weergave, worden ook weergaven meegeleverd die dossieritems van verschillende typen bevatten.

Werkwijze

Zie ook

  • Updateconnector Dossieritem in workflow

    Updateconnector voor het toevoegen van een reactie bij een dossieritem, het doorzetten van een dossieritem naar de volgende stap in de workflow of een combinatie van beide.