Organisatie blokkeren

Je blokkeert een organisatie zodat je deze (tijdelijk) niet kunt gebruiken. Bijvoorbeeld omdat het bedrijf failliet is.

Als je een organisatie/persoon blokkeert dan heeft dit de volgende gevolgen:

  • Alle bijbehorende contactpersonen worden geblokkeerd.
  • Alle bijbehorende in- of verkooprelaties worden geblokkeerd.
  • Je kunt geen in- en verkooprelaties meer aanmaken voor deze organisaties.

Organisatie of persoon blokkeren:

  1. Ga naar: Small Business / CRM / Organisatie/persoon.
  2. Open de eigenschappen van de organisatie/persoon.
  3. Vink Geblokkeerd aan om de organisatie te blokkeren en vink dit uit om de organisatie te deblokkeren.
  4. Klik op: OK.

Geblokkeerde organisaties zichtbaar maken:

Als een weergave het veld Geblokkeerd bevat, beschik je over de knoppen om geblokkeerde gegevens te tonen of te verbergen. Klik op het hangslot (Ctrl+Shift+B) om te wisselen tussen alle gegevens (= inclusief geblokkeerde gegevens) en alleen niet-geblokkeerde gegevens.

  •  Dat_Opmaak weergave aanpassen (90)

    De weergave bevat geen geblokkeerde gegevens.

  • De weergave toont ook geblokkeerde gegevens. Deze gegevens hebben een grijze achtergrond.

Direct naar

  1. Organisatie
  2. Organisatie toevoegen
  3. Controle dubbele invoer organisatie toevoegen