Betaalvoorstel afdrukken

Via een betaalvoorstel controleer je de betalingen of laat je ze accorderen door een leidinggevende.

Let op:

Deze stap voer je uit voordat je het betaalbestand verwerkt, daarna kun je de betaalopdracht niet meer wijzigen.

Betaal je in dezelfde betaalopdracht facturen op de standaard rekening én op de G-rekening van een inkooprelatie, dan blijft het veld G-rekening leeg.

Betaal je alleen facturen op de G-rekening, dan wordt het veld G-rekening gevuld.

Betaal je alleen facturen op de standaard rekening, dan blijft het veld G-rekening leeg.

Betaalvoorstel afdrukken:

  1. Ga naar: Small Business / Crediteur / Betaalopdrachten.
  2. Selecteer de betaalopdracht.
  3. Klik op de actie: Betaalvoorstel.
  4. Open, als er meerdere rapporten zijn, het gewenste rapport.
  5. Klik op: Sluiten.

Direct naar

  1. Automatische betalingen
  2. Automatische betalingen inrichten
  3. Nieuwe betaalopdracht toevoegen
  4. Betaalopdracht raadplegen en wijzigen
  5. Facturen betaalbaar stellen of uitsluiten van betaling
  6. Betaalvoorstel afdrukken
  7. Betaalopdracht verwijderen
  8. Betaalbestand verwerken
  9. Betaalspecificatie afdrukken
  10. Betaalopdracht verzenden naar de bank
  11. Factuur of betaalopdracht storneren
  12. Betaling boeken in het bankboek
  13. Betaling tegenboeken en facturen storneren (ná het boeken van de betaling)
  14. Automatische betalingen verrichten via bankkoppeling