Ik ben uitgelogd op AFAS Pocket. Hoe kan ik opnieuw inloggen?

Als je opnieuw moet inloggen in AFAS Pocket kan het zijn dat je geen menu-items meer ziet. In dat geval moet je de 'volledige functionaliteit' opnieuw activeren. Open hiervoor AFAS Pocket op je telefoon en klik op het tandwiel rechtsboven. Kies vervolgens voor Alle functionaliteit activeren.

Er zijn 2 manieren om opnieuw in te loggen in AFAS Pocket. Neem hiervoor contact op met je eigen applicatiebeheerder.

  1. De omgevingssleutel in Profit scannen.
  2. Een nieuwe uitnodiging met QR-code versturen.

1. Omgevingssleutel in Profit scannen

Een optie om opnieuw in te loggen in AFAS Pocket is de omgevingssleutel in Profit te scannen. Raadpleeg hiervoor het artikel Waar vind ik de omgevingssleutel voor AFAS Pocket?

2. Nieuwe uitnodiging versturen

De andere optie om opnieuw in te loggen in AFAS Pocket is de uitnodiging opnieuw te versturen. Neem hiervoor contact op met je applicatiebeheerder.

  1. Ga naar: Algemeen / AFAS Pocket / Gebruikers.
  2. Ga naar het tabblad: Toegang.
  3. Vink de gebruiker aan die je opnieuw wilt uitnodigen.
  4. Klik op: Acties / Verstuur uitnodiging (zie afbeelding).

Krijg je de melding Geen geldige gebruikers voor deze bewerking geselecteerd? Verwijder dan eerst de toegang en verstuur vervolgens de uitnodiging opnieuw.