Dossieritem wijzigen
Je kunt dossieritems wijzigen in Profit en/of in InSite.
Dit is afhankelijk van diverse instellingen, zie Bewerken van dossieritem autoriseren. Een belangrijke factor is of het dossieritem in een workflow zit of niet.
Hoe wijzig je een dossieritem:
- Open een bestemming zoals een organisatie of een medewerker, tabblad Dossier.
- Ga naar: CRM / Dossier / Dossier.
- Open het dossieritem via InSite en klik op Aanpassen.
Welke gegevens kun je wijzigen:
- Eigenschappen
Dit zijn de gegevens op de tabbladen Algemeen en Speciale velden.
- Bestemming wijzigen
Je kunt een hoofdbestemming, zoals de organisatie/persoon waarvoor het is ingestuurd, niet wijzigen. Extra bestemmingen zoals Contact en Dossier kun je wel wijzigen. Als één dossieritem is ingestuurd op meerdere bestemmingen, dan kun je de bestemming niet wijzigen.
- Office-bijlage bij het dossieritem wijzigen
Je kunt Office-bijlagen (Word/Excel/Powerpoint) onder voorwaarden wijzigen.
De app connector AFAS Temporary Office Access moet gedeblokkeerd zijn.
De maximale bestandsgrootte van bestanden die je via het Profit Communication Center kunt registreren, is 75 MB. Grotere bestanden registreer je door in Profit een dossieritem in te sturen.
- Reacties
Deze kun je altijd toevoegen als je ook gerechtigd bent om het dossieritem te zien.
- Subdossier
In Profit kun je bij een dossieritem altijd subdossieritems toevoegen of verwijderen. In het subdossieritem zelf kun je in Profit de Eigenschappen en de Bijlage wijzigen of een nieuw sub-Subdossieritem toevoegen.
In InSite kun je Eigenschappen bewerken, Bestemming wijzigen en een Reactie aan het subdossieritem toevoegen.
- Kenmerken
Bij een dossieritem dat zich niet in de workflow bevindt, kunnen de kenmerken gewijzigd worden als dit is toegestaan bij het type dossieritem.
Inhoud |
Dossieritem wijzigen dat niet in een workflow zit
Op plaatsen waar je ook dossieritems kunt raadplegen, kun je deze vaak ook wijzigen.
Dossieritem wijzigen:
- Open een bestemming zoals een organisatie of een medewerker, tabblad Dossier.
- Ga naar: CRM / Dossier / Dossier.
Welke gegevens kun je wijzigen:
- Eigenschappen
Dit zijn de gegevens op de tabbladen Algemeen en Speciale velden.
- Bestemming wijzigen
Je kunt een hoofdbestemming, zoals de organisatie/persoon waarvoor het is ingestuurd, niet wijzigen. Subbestemmingen zoals Contact en Dossier kun je wel wijzigen. Als één dossieritem is ingestuurd op meerdere bestemmingen, dan kun je de bestemming niet wijzigen.
- Office-bijlage bij het dossieritem wijzigen
Je kunt Office-bijlagen (Word/Excel/Powerpoint) onder voorwaarden wijzigen.
De app connector AFAS Temporary Office Access moet gedeblokkeerd zijn.
De maximale bestandsgrootte van bestanden die je via het Profit Communication Center kunt registreren, is 75 MB. Grotere bestanden registreer je door in Profit een dossieritem in te sturen.
- Reacties
Deze kun je altijd toevoegen als je ook gerechtigd bent om het dossieritem te zien.
- Subdossier
In Profit kun je bij een dossieritem altijd subdossieritems toevoegen of verwijderen. In het subdossieritem zelf kun je in Profit de eigenschappen en de bijlage wijzigen of een nieuw sub-Subdossieritem toevoegen.
In InSite kun je Eigenschappen bewerken, Bestemming wijzigen en een Reactie aan het subdossieritem toevoegen.
- Kenmerken
Bij een dossieritem dat zich niet in de workflow bevindt, kunnen de kenmerken gewijzigd worden als dit is toegestaan bij het type dossieritem.
Dossieritem wijzigen dat in een workflow zit
Om een dossieritem dat is ingestuurd in een workflow te kunnen wijzigen, moet de taak bij jou als gebruiker staan (zie workflow inrichting).
Dossieritem wijzigen:
- Open het dossieritem.
- Klik op Aanpassen.
Je ziet nu welke onderdelen je kunt aanpassen. Dit kan per workflowtaak verschillen.