Ik wil een dossieritem insturen in InSite, maar het type dossieritem is niet beschikbaar
Als een bepaald type dossieritem niet beschikbaar is in het Profit Communication Center, controleer je de instellingen.
Type dossieritem controleren:
- Ga naar: CRM / Dossier / Inrichting / Type dossieritem.
- Open de eigenschappen van het type dossieritem.
- Ga naar het tabblad: Algemeen.
- Het veld Bestand koppelen moet aangevinkt zijn, anders kun je geen bijlage bij een dossieritem insturen.
- Ga naar het tabblad: In & OutSite.
- Het veld Zichtbaar onder InSite moet aangevinkt zijn. De omschrijving meervoud moet ingevuld zijn.
- Klik op: Opslaan en sluiten.
Zie ook:
Site controleren:
Controleer of het type pagina is geactiveerd voor InSite:
- Ga naar: Algemeen / In & OutSite / Site
- Open de eigenschappen van de site.
- Ga naar het tabblad: Typen pagina.
- Het type pagina van het dossieritem moet aangevinkt zijn (dit is de omschrijving in het meervoud van het type dossieritem).
- Klik op: Opslaan en sluiten.
Autorisatie controleren:
Controleer of de functionaliteit is toegevoegd aan een autorisatierol.
- Ga naar: Algemeen / In & OutSite / Inrichting / Functionaliteit.
- Open de eigenschappen van de functionaliteit
- Ga naar het tabblad: Rollen.
- Controleer welke rol is gekoppeld.
- Ga naar: Algemeen / Beheer / Autorisatie tool.
- Selecteer de gebruiker of gebruikersgroep.
- Ga naar het tabblad: InSite.
- Controleer of de autorisatierol is aangevinkt.
Filter op weergave controleren:
- Controleer of de weergave Vastleggen bestanden een filter heeft dat automatisch wordt opgestart bij het openen van de weergave.
- Controleer of de weergave Vastleggen bestanden of Vastleggen e-mail is aangepast in Profit. Misschien heeft de weergave een ingebouwd filter.
Controleer ook de filterautorisatie.
Direct naar
|