Documentpagina toevoegen aan de site
Je voegt een pagina toe aan de site van waaruit je het document gaat insturen. Je kunt er dan voor kiezen om één pagina toe te voegen en hier alle documenten te tonen die de gebruiker in mag sturen. Je kunt ook per document een aparte pagina maken.
Je kunt een link toevoegen aan de site voor het insturen van een document. Daarna kiest de gebruiker welk document hij wil insturen:
|
Je kunt ook een link aanmaken naar voor elk documentsjabloon, dit ziet er den bijvoorbeeld als volgt uit:
Overzichten documenten toevoegen
Je beschikt over verschillende overzichten die je kunt toevoegen aan de site. Je hebt overzichten die voor de auteur zijn en overzichten voor lezers.
Je kunt de volgende overzichtspagina's toevoegen:
- Mijn ingestuurde documenten (documenten ingestuurd door de ingelogde medewerker)
- Documenten (auteurs) (documenten waarvan de ingelogde medewerker auteur is)
- Documenten (lezers) (documenten die de ingelogde medewerker mag lezen)
- Documenten nog te lezen (documenten die de ingelogde medewerker nog moet lezen. Na het accorderen verdwijnen deze uit het overzicht)
Daarnaast heeft elk type documentsjabloon zijn eigen overzicht. In dit overzicht zie je alle documenten die gebaseerd zijn op het sjabloon.
Overzicht met documenten sorteren (op datum)
Een overzicht met documenten kan als een aparte pagina beschikbaar zijn, of je kunt het overzicht opnemen op een portalpagina. Je stelt de sortering altijd in op de originele pagina. Als het overzicht op een portalpagina staat, pas je de sortering als volgt aan:
- Log in en start Sitebeheer.
- Ga naar het tabblad: Site.
- Klik op: Onderhouden / Onderhouden pagina's.
- Klik op de overzichtspagina.
- Ga naar het tabblad: Pagina. Klik op: Bewerken.
- Klik op: Indeling.
- Open de eigenschappen van het overzicht (via het tandwiel).
- Ga naar het tabblad: Weergave-instellingen.
- Voeg de sortering toe. Je kunt alleen sorteren op velden die in het overzicht staan.
- Klik op Aanpassen.
- Publiceer de pagina.
Direct naar
|