Type dossieritem aanpassen voor OutSite

Je beschikt over verschillende type dossieritems. Je kunt voor de aangemaakte typen aangeven of deze zichtbaar zijn op de externe portals. Daarnaast vul je de omschrijving van het type dossieritem in en stel je in of het type dossieritem via de externe portal ingestuurd mag worden.

Voorbeeld:

Je voegt een nieuw type dossieritem Vraag toe. Als je instelt dat deze extern te gebruiken is, dan is het volgende mogelijk:

  • Je kunt op de portal een overzicht van alle vragen tonen (= een weergave). De klant logt in en ziet dan alle dossieritems van het type Vraag uit zijn eigen dossier.
  • Je kunt de details van een vraag bekijken. Een ingelogde klant kan in zijn overzicht één vraag openen waardoor hij de details krijgt van de vraag (omschrijving, tekst, evt. bijlage).
  • Je kunt, als een vraag zichtbaar is, een aantal algemene overzichten zien waarin dossieritems van meerdere typen getoond worden.

    Verder is er ook een aantal algemene overzichten (weergaven) waarin de klant dossieritems van meerdere typen te zien krijgt. Als een vraag extern te gebruiken is, worden vragen daar ook zichtbaar.

    Als je instelt dat de klant een vraag extern moet kunnen insturen, dan komt deze mogelijkheid in de site beschikbaar. Bij het insturen van het dossieritem is het type door de klant niet in te stellen want een klant kan op de portal geen dossieritem insturen, maar hij stuurt direct een vraag in, of een klacht, of een incident.

Inhoud

Beschrijving

Als je instelt dat de klant een vraag extern kan insturen dan kan hij ook een dossieritem van het type Vraag insturen.

Een klant zal vaak een vraag hebben over een dossieritem dat hij bekijkt. Hij stuurt dan een dossieritem in naar aanleiding van een ander dossieritem. Dit is alleen mogelijk als je bij een type dossieritem ook instelt welke andere typen hij bij het dossieritem kan insturen.

Voorbeeld:

Bij een dossieritem van het type 'Supportverzoek' kan een klant een dossieritem van het type 'Supportverzoek' insturen. De klant dan in de portal een Incident insturen.

Werkwijze

Direct naar

  1. Dossier in OutSite
  2. kenmerkcombinatie
  3. Type dossieritem aanpassen voor OutSite
  4. Invulformulier verwerken in de workflow