Algemene voorkeur voor verstrekkingswijze en contact bij inkooprelatie instellen
Bij de inkooprelatie kun je vastleggen wat over het algemeen zijn voorkeur is als verstrekkingswijze: e-mailen of afdrukken. Hier leg je ook de voorkeur contactpersoon vast.
Algemene voorkeur verstrekkingswijze en algemeen contactpersoon vastleggen:
- Ga naar:
- Ordermanagement / Inkoop / Inkooprelatie
- Financieel / Crediteur / Crediteur
- Ga naar het tabblad: Algemeen.
- Selecteer bij Voorkeur verstrekkingswijze hoe deze relatie zijn rapporten wil ontvangen:
- Afdrukken
- Afdrukken + e-mail PDF
- E-mail PDF
- E-mail PDF + E-factuur (UBL).
Bij deze laatste optie verstrek je bij alle typen facturen een e-factuur (in UBL-formaat). Bij offertes e.d. wordt alleen een e-mailbericht met pdf verzonden.
Voor inkoopofferteaanvragen (via mail en OutSite) moet een van de e-mailopties ingesteld zijn.
- Selecteer bij Voorkeur contact uit de contactpersonen bij deze organisatie het contact dat udat je als algemeen contact wilt instellen.
- Klik op: Voltooien.
Direct naar
|