thumb_up
thumb_down
link
Copy link
Copied
insert_emoticon
lmatfy
Copied

Algemene voorkeur voor verstrekkingswijze en contact bij inkooprelatie instellen

Bij de inkooprelatie kun je vastleggen wat over het algemeen zijn voorkeur is als verstrekkingswijze: e-mailen of afdrukken. Hier leg je ook de voorkeur contactpersoon vast.

Algemene voorkeur verstrekkingswijze en algemeen contactpersoon vastleggen:

  1. Ga naar:
    • Ordermanagement / Inkoop / Inkooprelatie
    • Financieel / Crediteur / Crediteur
  2. Ga naar het tabblad: Algemeen.
  3. Selecteer bij Voorkeur verstrekkingswijze hoe deze relatie zijn rapporten wil ontvangen:
    • Afdrukken
    • Afdrukken + e-mail PDF
    • E-mail PDF
    • E-mail PDF + E-factuur (UBL).

      Bij deze laatste optie verstrek je bij alle typen facturen een e-factuur (in UBL-formaat). Bij offertes e.d. wordt alleen een e-mailbericht met pdf verzonden.

      Voor inkoopofferteaanvragen (via mail en OutSite) moet een van de e-mailopties ingesteld zijn.

  4. Selecteer bij Voorkeur contact uit de contactpersonen bij deze organisatie het contact dat udat je als algemeen contact wilt instellen.
  5. Klik op: Voltooien.

Direct naar

  1. E-mailen en afdrukken inkooprelatie inrichten
  2. Rapporten wijzigen/toevoegen
  3. Standaard rapporten instellen in inkooprelatieprofiel
  4. Algemene voorkeur voor e-mailen of afdrukken bij inkooprelatie instellen
  5. Afwijkende verstrekkingswijze en afwijkend contactpersoon per type rapport bij inkooprelatie vastleggen
  6. Inkooporder of betaalspecificatie verstrekken (Gebruik)

Process

Verstrekking Verstrekken

Work area

Output Ordermanagement