Onderwijsdocumenten (arbeidsovereenkomsten) inrichten

Je kunt voor de werkgever in het onderwijs de arbeidsovereenkomst voor een nieuw dienstverband of mutatie in een bestaand dienstverband genereren in Profit.

Voor de functionaliteit Onderwijsdocumenten selecteer je per werkgever de arbeidsovereenkomsten die Profit genereert als je een dienstverband toevoegt, wijzigt of beëindigt.

In Profit levert AFAS standaard de onderwijsdocumenten mee. Als je deze documenten wilt aanpassen, maak je een kopie van de standaard. Na het aanpassen van het document koppel je het nieuwe document aan de werkgever.

Inhoud

Adres vastleggen voor onderwijsdocumenten

Voor het genereren van de onderwijsdocumenten leg je bij de onderwijsinstelling een adres vast. Profit toont dit adres op de onderwijsdocumenten.

Als je een onderwijsinstelling toevoegt, kun je direct het adres vastleggen.

Adres vastleggen:

  1. Ga naar: HRM / Organisatie / Werkgever.
  2. Open de eigenschappen van de werkgever.
  3. Ga naar: Onderwijsinstelling.
  4. Open de eigenschappen van de onderwijsinstelling.
  5. Selecteer het adres bij Adres.
  6. Klik op: Opslaan en sluiten.

Onderwijsdocumenten selecteren op cao-niveau

Op cao-niveau kun je de onderwijsdocumenten selecteren. De documenten die je selecteert gelden voor alle medewerkers die onder deze cao vallen.

Onderwijsdocumenten selecteren:

  1. Ga naar: HRM / Organisatie / Cao.
  2. Open de eigenschappen van de cao.
  3. Ga naar het tabblad: Onderwijs.

    Als je dit tabblad niet ziet, dan pas je de autorisatie voor dit tabblad aan.

  4. Selecteer de documenten voor de arbeidsovereenkomsten.

    Je kunt documenten selecteren die zijn gebaseerd op basis van het betreffende type document.

  5. Klik op: Opslaan en sluiten.

Onderwijsdocumenten selecteren voor werkgever

Je selecteert per werkgever de onderwijsdocumenten die Profit genereert als je een dienstverband toevoegt, wijzigt of beëindigt. Daarnaast selecteer je de verstrekkingswijze van de onderwijsdocumenten.

Onderwijsdocumenten selecteren:

  1. Ga naar: HRM / Organisatie / Werkgever.
  2. Open de eigenschappen van de werkgever.
  3. Ga naar het tabblad: Document.

    Als je dit tabblad niet ziet, dan pas je de autorisatie voor dit tabblad aan.

  4. Selecteer de documenten voor de arbeidsovereenkomsten.

    Je kunt documenten selecteren die zijn gebaseerd op basis van het betreffende type document.

  5. Selecteer de verstrekkingswijze.
  6. Selecteer de sjabloon voor het verzenden van de documenten per e-mail.
  7. Klik op: Opslaan en sluiten.

Zie ook