Weergave openstaande posten aanpassen

Je wijzigt de weergave Openstaande posten crediteuren zodat je direct ziet waarom bepaalde crediteuren of facturen wel en andere niet meegaan in een betaalopdracht.

Weergave openstaande posten aanpassen:

  1. Ga naar: Small Business / Crediteur / Overzicht / Openstaande posten.
  2. Voeg een weergave toe:
    1. Vraag de werkbalk Weergaven op met Ctrl+Shift+K, als deze niet getoond wordt.
    2. Ga naar: Weergaven / Nieuwe weergave....

  3. Baseer de weergave op een bestaande weergave.
  4. Klik op: Volgende.
  5. Vul de velden in.
  6. Klik op: Volgende.
  7. Voeg de volgende velden toe:
    • Onder de koppeling Grootboekrekeningen / Subrekening crediteur / Crediteur / Betalingsgegevens: het veld Automatisch betalen.
    • Onder de koppeling Grootboekrekeningen / Subrekening crediteur / Crediteur / Betalingsgegevens: het veld Bankrekening.
  8. Pas eventueel de veldvolgorde aan.
  9. Klik op: Volgende.
  10. Voeg een Geavanceerd filter toe voor Automatisch betalen (=J) en Bankrekening (Is niet leeg).
  11. Klik op: Voltooien.

Je beschikt nu over een weergave met alle belangrijke gegevens voor automatische betalingen.

Direct naar

  1. Automatisch betalen inrichten
  2. Instellingen automatisch betalen
  3. Tussenrekening Betalingen onderweg toevoegen
  4. Dagboek Betalingen onderweg toevoegen
  5. Bankrekening en bestandslocatie voor automatisch betalen inrichten
  6. Crediteur inrichten voor automatische betalingen
  7. Weergave openstaande posten wijzigen
  8. Betaalspecificatie via e-mail inrichten
  9. Bankkoppeling internetbankieren inrichten