Profit-document wijzigen en insturen als bijlage bij dossieritem
Als je een document wilt genereren en als zodanig wilt vastleggen in het dossier, gebruik je de procedure Dossieritem Uitgaande post vastleggen.
Het kan echter nodig zijn om een eenmalige wijziging in het document te doen. Het is dan veel werk om de documentlay-out eerst te kopiëren en aan te passen. Vaak is het makkelijker om onderstaande workaround te gebruiken. Hierbij genereer je eerst het document, dan voer je de wijziging door en ten slotte leg je het document vast als dossieritem.
Profit-document wijzigen en insturen als bijlage bij dossieritem:
- Ga naar:
- Algemeen / Uitvoer / Document (alle documentlay-outs)
- CRM / Uitvoer / Document
- Financieel / Uitvoer / Document
- Fiscaal / Uitvoer / Document
- HRM / Uitvoer / Document HRM
- Ordermanagement / Uitvoer / Rapport
- Projecten / Uitvoer / Document
- Dubbelklik op het document dat je wilt maken.
- Vul het filter in, zodat de brief alleen wordt gemaakt voor de juiste organisaties/personen.
- Klik op: Opslaan en sluiten.
- De brief wordt geopend in Microsoft Word.
- Voer je wijzigingen door.
- Klik op: Vastleggen.
- Als je één omgeving gebruikt in combinatie met de Profit Communication Center, dan registreer je een dossieritem in die omgeving. Ga door met de volgende stap.
Heb je meer omgevingen, dan selecteer je de gewenste omgeving.
InSite opent een pagina voor het vastleggen van een dossieritem (je wordt automatisch ingelogd)
- Leg het dossieritem vast bij de juiste bestemming.