Standaardmail voor portaltoegang inrichten

Als je een persoon toegang geeft tot de portal kun je instellen dat deze persoon hier een e-mail over ontvangt. Je maakt een bericht aan en koppelt dit aan de site.

Standaardbericht Portal toegang maken:

  1. Ga naar: Algemeen / Beheer / Bericht / Berichtsjabloon.
  2. Filter op de soort Toegang tot portal om alle relevante berichtsjablonen te zien.
  3. Je kunt een berichtsjabloon wijzigen. Een standaard berichtsjabloon waarvan de naam eindigt op (Profit) kun je niet wijzigen, maar je kunt deze wel kopiƫren en de kopie aanpassen.

Zie ook:

Berichtsjabloon koppelen:

Je koppelt de berichtsjabloon aan de site. Je kunt dus per site een ander bericht versturen.

  1. Ga naar: Algemeen / In & OutSite / Site.
  2. Open de eigenschappen van de site.
  3. Ga naar het tabblad: Berichtsjablonen.
  4. Selecteer een waarde bij Sjabl. toegang tot portal.

    Hier selecteer je het bericht dat verstuurd wordt als je een gebruiker toegang geeft tot de portal.

  5. Vink Toestemming voor e-mailingen via mijn gegevens aan, anders kan de bezoeker niets in de portal.
  6. Klik op: Opslaan en sluiten.

Vervolgstappen:

Direct naar

  1. Autorisatie in OutSite
  2. Sitebeheerder toevoegen
  3. OutSite-site autoriseren
  4. OutSite-rollen toevoegen en koppelen
  5. Contactpersonen toevoegen via de portal
  6. Contactpersonen toevoegen via Profit
  7. Autorisatierollen OutSite toevoegen via import of UpdateConnector
  8. 'Wachtwoord vergeten' inrichten
  9. Standaard e-mailbericht voor portaltoegang inrichten
  10. OutSite-site en pagina's autoriseren (o.a. op basis van selecties)
  11. CAPTCHA-sleutels vastleggen