thumb_up
thumb_down
link
Copy link
Copied
insert_emoticon
lmatfy
Copied

Anonieme persoon/medewerker/relatie raadplegen

Je kunt de anonieme, geblokkeerde persoon / medewerker / relatie raadplegen en eventueel nog gegevens verwijderen, zoals dossieritems of vrije contactbestanden.

Bij het verwijderen van medewerkers met de nieuwe functie worden dossieritems meestal verwijderd. Dit gebeurt automatisch als er maar één bestemming bij het dossieritem betrokken is. Loonstroken, verzuimmeldingen, aantekeningen in het dossier, etc. verwijdert Profit automatisch.

In een aantal gevallen worden dossieritems overgezet naar de anonieme medewerker of de onderliggende persoon. Dit kan het geval zijn bij zelfgemaakte typen dossieritems waarbij dan bijvoorbeeld meerdere bestemmingen zijn betrokken. Profit kan dan niet goed beoordelen of het dossieritem verwijderd moet worden. Bijvoorbeeld als je bepaalde dossieritems zowel bij de bestemmingen medewerker als persoon toevoegt.

Controleer na het verwijderen de gegevens die bij de anonieme medewerker/persoon zijn opgeslagen en verwijder alsnog dossieritems die teveel gegevens tonen. Je kunt deze dossieritems ook op voorhand collectief verwijderen via de centrale dossierweergave.

Anonieme persoon/medewerker/relatie raadplegen/aanpassen:

  1. Ga naar:
    • CRM / Organisatie/persoon / Organisatie/persoon.
    • HRM / Medewerker / Medewerker
    • CRM /Organisatie/persoon / Verkooprelatie
    • CRM / Organisatie/persoon / Inkooprelatie.
  2. Open de juiste weergave. Bijvoorbeeld de zelfgemaakte weergave waarin ook de anonieme, geblokkeerde, niet in dienst zijnde medewerker getoond wordt.
  3. Druk op Ctrl + Shift + B.

    Of vink de knop Geblokkeerde regels weergeven/verbergen aan (rood slot).

  4. Open de eigenschappen van de geblokkeerde medewerker / persoon / relatie.
  5. Als je de verwijder actie al hebt uitgevoerd, kun je in specifieke gevallen de resterende gegevens geanonimiseerd raadplegen.
  6. Ga naar het tabblad: Dossier.
  7. Controleer of er dossieritems zijn toegevoegd die je eventueel wilt verwijderen.
  8. Raadpleeg de overige gegevens. Bijvoorbeeld tabbladen met vrije contactbestanden.
  9. Verwijder gegevens die niet meer beschikbaar mogen zijn.
  10. Sla eventuele wijzigingen op.

Direct naar

  1. Verwijderen personen, medewerkers en relaties met mutaties
  2. Stappenplan Klaar voor de AVG
  3. Inrichten Verwijderen personen en relaties met mutaties
  4. Gebruik van privacygevoelige velden raadplegen
  5. Overzicht 'wanneer wat verwijderen' maken
  6. Verwijderen medewerkers
  7. Verwijderen inkoop- en verkooprelaties
  8. Verwijderen ongekoppelde personen met mutaties
  9. Anonieme persoon/medewerker/relatie raadplegen
  10. Opschonen logging gebruikers

Process

AVG

Work area

CRM