Incasso-opdracht met betaaltermijnen raadplegen en wijzigen

Je raadpleegt de betaaltermijnen van facturen in de incasso-opdracht via de eigenschappen van de incasso-opdracht op het tabblad Facturen. Dit tabblad toont de individuele termijnen in plaats van het factuurniveau. Hiermee krijg je inzicht in welke termijnen je incasseert en is het mogelijk om termijnen wel/niet mee te nemen in de opdracht.

Incasso-opdracht met betaaltermijnen raadplegen en wijzigen:

  1. Ga naar: Small Business / Debiteur / Incasso-opdrachten.
  2. Open de eigenschappen van het incasso-opdracht.
  3. Je kunt de verwerkingsdatum en de informatie die in de incassoregels terecht komt, nog wijzigen.
  4. Ga naar het tabblad: Facturen.

    Alle betaalbaar gestelde facturen zijn aangevinkt. Vink de facturen uit die je niet betaalbaar wilt stellen.

    Je ziet bij een factuur met betaaltermijnen welk betalingstermijn je incasseert. Deze weergave toont gegevens per factuur, maar het bedrag is het betaaltermijn.

  5. Klik op de actie: Eigenschappen factuur, als je de details waaronder de betaaltermijnen wilt raadplegen.
  6. Klik op: OK.

Zie ook:

Direct naar

  1. Automatische (deel)incasso verrichten met betaaltermijnen
  2. Automatische incasso inrichten
  3. Incasso-instellingen per debiteur vastleggen
  4. Verkoopfactuur met betaaltermijnen toevoegen
  5. Verkoopfactuur journaliseren
  6. Openstaande post met betaaltermijnen wijzigen/raadplegen
  7. Automatische incasso
  8. Incasso-opdracht met betaaltermijnen raadplegen en wijzigen
  9. Bankmutaties met betaaltermijnen verwerken