thumb_up
thumb_down
link
Copy link
Copied
insert_emoticon
lmatfy
Copied

Organisatie blokkeren

Je blokkeert een organisatie zodat je deze (tijdelijk) niet kunt gebruiken. Bijvoorbeeld omdat het bedrijf failliet is.

Als je een organisatie/persoon blokkeert dan heeft dit de volgende gevolgen:

  • Alle bijbehorende contactpersonen worden geblokkeerd.
  • Alle bijbehorende in- of verkooprelaties worden geblokkeerd.
  • Je kunt geen in- en verkooprelaties meer aanmaken voor deze organisaties.
  • De portaltoegang van alle bijbehorende contactpersonen wordt verwijderd. Bij het deblokkeren wordt de toegang niet automatisch teruggezet (in OutSite).

    In InSite worden de geblokkeerde organisaties/personen, in- en verkooprelaties standaard wel getoond. Als je deze niet wilt tonen, dan moet het veld Geblokkeerd aan de weergave worden toegevoegd, zodat je op dit veld kunt filteren.

Organisatie of persoon blokkeren:

  1. Ga naar: CRM / Organisatie/persoon / Organisatie/persoon.
  2. Open de eigenschappen van de organisatie/persoon.
  3. Vink Geblokkeerd aan om de organisatie te blokkeren en vink dit uit om de organisatie te deblokkeren.
  4. Klik op: OK.

Geblokkeerde organisaties zichtbaar maken:

Als een weergave het veld Geblokkeerd bevat, beschik je over de knoppen om geblokkeerde gegevens te tonen of te verbergen. Klik op het hangslot (Ctrl+Shift+B) om te wisselen tussen alle gegevens (= inclusief geblokkeerde gegevens) en alleen niet-geblokkeerde gegevens.

  •  Dat_Opmaak weergave aanpassen (90)

    De weergave bevat geen geblokkeerde gegevens.

  • De weergave toont ook geblokkeerde gegevens. Deze gegevens hebben een grijze achtergrond.

Direct naar

  1. Organisatie
  2. Organisatie aanmaken (Profit Windows)
  3. Organisatie aanmaken (InSite)
  4. Organisatie wijzigen (InSite)
  5. Controle dubbele invoer organisatie toevoegen
  6. Organisatie omzetten naar verkooprelatie
  7. Organisatie blokkeren
  8. Bedrijfsinformatie raadplegen via Company.info
  9. Bedrijfsinformatie raadplegen via Graydon

Process

Organisatie Persoon

Work area

CRM