Weergave openstaande posten aanpassen

Je wijzigt de weergave Openstaande posten crediteuren zodat je direct ziet waarom bepaalde crediteuren of facturen wel en andere niet meegaan in een betaalopdracht.

Weergave openstaande posten aanpassen:

  1. Ga naar: Financieel / Crediteur / Overzicht / Openstaande posten.
  2. Voeg een weergave toe:
    1. Klik op de naam van de huidige weergave en klik dan op Beheer weergaven.

    2. Klik op: Nieuw.
  3. Baseer de weergave op een bestaande weergave.
  4. Klik op: Volgende.
  5. Vul de velden in.
  6. Klik op: Volgende.
  7. Voeg de volgende velden toe:
    • Onder de koppeling Grootboekrekeningen / Subrekening crediteur / Crediteur / Betalingsgegevens: het veld Automatisch betalen.
    • Onder de koppeling Grootboekrekeningen / Subrekening crediteur / Crediteur / Betalingsgegevens: het veld Bankrekening.
  8. Pas eventueel de veldvolgorde aan.
  9. Klik op: Volgende.
  10. Voeg een Filter toe voor Veldnaam: Automatisch betalen (=J) en Bankrekening (Is niet leeg).
  11. Klik op: Voltooien.

Je beschikt nu over een weergave met alle belangrijke gegevens voor automatische betalingen.

Direct naar

  1. Automatisch betalen inrichten
  2. Adres controleren
  3. Instellingen automatisch betalen
  4. Tussenrekening Betalingen onderweg toevoegen
  5. Dagboek Betalingen onderweg toevoegen
  6. Bankrekening en bestandslocatie voor automatisch betalen inrichten
  7. Crediteur inrichten voor automatische betalingen
  8. Weergave openstaande posten wijzigen
  9. Landen inrichten
  10. Transactiecodes inrichten
  11. Bankrekening inrichten voor automatisch terugbetalen debiteuren
  12. Betaaltermijnen aan betaalvoorwaarden toevoegen
  13. Rapportlay-out opdrachtbrief, betaalvoorstel en betaalspecificatie instellen
  14. Betaalspecificatie via e-mail inrichten
  15. Bankkoppeling internetbankieren inrichten
  16. Automatische betalingen inrichten (Caribbean)