Overzicht wachtrijtaken van alle Profit-producten
In dit overzicht staan alle acties die via de wachtrij uitgevoerd worden. De wachtrij is altijd ingeschakeld.
Inhoud |
Algemeen
- AFAS Remote
- Analyse raadplegen
- Digitaal ondertekenen
- E-mail versturen via workflows
- Geplande taken
- Rapport genereren
- Workflows
- Sessiegegevens InSite en OutSite opschonen
Bij InSite en OutSite gaat het om het opruimen van sessiegegevens van gebruikers. Als een gebruiker een InSite- of OutSite-site gebruikt, is er sprake van een sessie. Deze kan bewaard blijven in Profit na het afsluiten van de sessie (bijvoorbeeld omdat de gebruiker zijn browser afsluit zonder uit te loggen). Als een gebruiker zich aanmeldt ontstaat er een nieuwe sessie, en Profit zal daarom gegevens van voorgaande sessies opruimen. Als je de wachtrij gebruikt, zal dit via de wachtrij worden afgehandeld (en dus niet als de gebruiker zich aanmeldt).
- Sites publiceren
Deze taak wordt om de drie minuten uitgevoerd om InSite- en OutSite-sites bij te werken. De taak controleert of er wijzigingen zijn en werkt de sites indien nodig bij. Dit gebeurt altijd, je kunt deze taak niet zelf inplannen of beïnvloeden. Aangezien deze taak op de achtergrond wordt uitgevoerd, beïnvloed dit de performance van Profit niet.
Ordermanagement
Projecten
- Nacalculatie accorderen
- Nacalculatie accorderen ongedaan maken
- Nacalculatie gereedmelden
- Nacalculatie gereedmelden ongedaan maken
- Concepten genereren
- Concepten factureren
- Automatisch factureren
- Projectfacturen journaliseren
- Termijn gereedmelden
- Termijnen factureren
- Calculatie/werkbegroting inlezen (Bouw)
- Verstrekkingen
Financieel
- Site publiceren
- Bankafschrift automatisch verwerken
- Incasso en betaalopdrachten
- Terugbetalingen aan debiteuren
- Aanmaningen
- Rekeningoverzichten
- Auditbestand
- Journaliseren vaste activa
- Terugdraaien journalisering vaste activa
- Aanmaken voorafgaande journaalposten vaste activa
- Toevoegen medewerker per inkoopfactuur
Deze taak wordt gestart wanneer er een inkoopfactuur wordt aangemaakt/aangepast. Ook wanneer er een projectleider, budgethouder, procuratieschemaregel, beoordelaar van een verplichting wordt gewijzigd wordt deze taak gestart. Verder wordt deze taak gestart wanneer de inkoopfactuur uit de workflow gaat. Het kan dus kloppen dat die taak erg vaak wordt uitgevoerd als er veel inkoopfacturen worden geboekt en er veel betaalopdrachten worden verwerkt.
Fiscaal
HRM
HRM
Payroll
- Periodiek toekennen
- Periode verwerken
- Periode accorderen
- Loonstroken afdrukken
- Rapportensets afdrukken
- Loonaangifte controleren
- Loonaangifte klaarzetten
- PLO/OLP-bestanden genereren
- Betaalbestanden salarissen genereren
- Groepsgewijs salarissen verwerken
Zie ook:
Direct naar
|