thumb_up
thumb_down
link
Copy link
Copied
insert_emoticon
lmatfy
Copied

Inloggen AFAS Online lukt niet (InSite/Profit/Pocket). Wat kan ik doen?

Als een gebruiker niet kan inloggen kan dit verschillende oorzaken hebben. De meest voorkomende oorzaken en oplossingen zijn hieronder beschreven.

Inloggen AFAS Online

1. Je krijgt een foutmelding tijdens het inloggen

2. Mail komt niet aan bij wachtwoord wijzigen of eerste keer aanmelden

3. Je krijgt de melding: Combinatie e-mailadres en wachtwoord komt niet voor

4. SMS komt niet binnen

5. Je krijgt de melding: Geen Apps beschikbaar

6. Profit-tegel start niet (geldt niet voor InSite)

AFAS Pocket

1. Inlogverzoek/pushbericht AFAS Pocket komt niet binnen

2. Nieuwe telefoon of nieuw telefoonnummer koppelen

Foutmeldingen inloggen AFAS Online en InSite

1. Fout :( Er is iets misgegaan tijdens het weergeven van deze pagina. Laad de pagina opnieuw of ga naar een andere pagina om door te gaan

2. Er is een fout opgetreden. Er is een onverwachte fout opgetreden. Referentie Id: X

2. Er is iets fout gegaan met inloggen. Log opnieuw in. Referentie Id: X

3. An error has occurred. An unexpected error has occurred. Request Id: X

4. Cannot set default contact

5. Profit kan de functie niet starten, omdat de huidige gebruiker een systeemgebruiker is

6. Profit cannot start the function because the current user is a system user

7. Access denied

Server error foutmeldingen

1. Server_error. Session cookie not found

2. Server_error. State from the federator is invalid

3. Server_error. State from the federator not found

Process

Inloggen

Work area

Algemeen