Inloggen op AFAS Online lukt niet. Wat kan ik doen?
Als een gebruiker niet kan inloggen kan dit verschillende oorzaken hebben. De meest voorkomende oorzaken en oplossingen zijn hieronder beschreven.
Inloggen AFAS Online
- Je krijgt een foutmelding tijdens het inloggen
- Mail komt niet aan bij wachtwoord wijzigen, eerste keer aanmelden of AFAS Pocket opnieuw instellen
- Je krijgt de melding: Combinatie e-mailadres en wachtwoord komt niet voor
- Je krijgt de melding: De ingevulde bevestigingscode is niet correct
- Je krijgt de melding: Geen Apps beschikbaar
- Profit-tegel start niet (geldt niet voor InSite)
AFAS Pocket
- Inlogverzoek/pushbericht AFAS Pocket komt niet binnen
- Nieuwe telefoon of nieuw telefoonnummer koppelen
- AFAS Pocket voor meerdere accounts/gebruikers koppelen
- Scannen QR-code AFAS Pocket geeft de melding: Java.lang.Error: Unsupported QR
Foutmeldingen inloggen AFAS Online
- Fout :( Er is iets misgegaan tijdens het weergeven van deze pagina. Laad de pagina opnieuw of ga naar een andere pagina om door te gaan
- Er is een fout opgetreden. Er is een onverwachte fout opgetreden. Referentie Id: X
- Er is iets fout gegaan met inloggen. Log opnieuw in. Referentie Id: X
- An error has occurred. An unexpected error has occurred. Request Id: X
- Cannot set default contact
- Profit kan de functie niet starten, omdat de huidige gebruiker een systeemgebruiker is
- Profit cannot start the function because the current user is a system user
- Access denied
- Acces_denied. Er is geen Profit gebruiker gevonden met UPN X
- Missing required 'state' parameter Request Id: X
Server error foutmeldingen
Voor meer informatie over het inloggen raadpleeg je het artikel Inloggen op AFAS Online met twee-factorauthenticatie.